Dakaras. 1 diena. Kaip sutikome naujus

Iš Buenos Airių į Rosario keliavome jau su savo technika

Iš Vilniaus į Buenos Aires keliavome apie 18 valandų, su dviem persėdimais Briuselyje ir Madride. Taip jau nutiko, kad lietuviškus naujus metus sutikome Madrido oro uoste, o ispaniškus jau lėktuve, pakeliui į Argentiną.
Vis dėlto, šventinės nuotaikos neaukojome. Turėjome ir mes „mini“ stalą, ant kurio puikavosi „net“ trys šampano buteliai. Mažiukai – 200 ml talpos. Žmonių kompanija didelė, atrodė, kad čia lašas jūroje. Tačiau kadangi Benediktas su Andrejumi ir dar pora mechanikų skanauti atsisakė, visai kitai kompanijai liko daugiau. Tačiau atsistojus nuo stalo visuose trijuose buteliuose liko po puse putojančio gėrimo 🙂 vadinasi ir likusi komandos dalis apsiribojo  30 ml  šampano naujų metų proga.  🙂 Juk ne švęsti važiuojame, taigi šventimą atidedame kitiems metams. Čia buvo toks nedidukas paminėjimas.
Skrydis iš Madrido į Buenos Aires trunka apie 12 valandų. O ir Iberia avialinijų maitinimas pasirodė silpnokas – vidutiniško dydžio vidutiniškai neskani vakarienė ir dar prastesni pusryčiai.
Beno

Beno „kruiseris“

Nusileidome apie 9 valandą vietos laiku. Mus pasitiko gaivi +25 laipsnių „vėsuma“, kuri įdienojus sušilo iki 38 laipsnių karščio. 🙂
Visą pirmąją dieną teko knistis su labai paprastais, tačiau nemažai laiko užimančiais darbeliais. Paėmėme automobilį iš uosto, esančio už 140 km, dar 240 km teko keliauti iki Rosario, miesto – kur prasidės Dakaro maratonas.  Pasiekus trečią pagal dydį Argentinos miestą užtrukome ieškodami Bivako, pildydami savo transporto priemones kuru ir vandeniu, tad viešbutyje atsiradome tik apie 8 valandą vakaro. Nusprendėm, kad dar turim truputį laiko, taigi išlindom į miestą užkasti. Deja, sausio pirmąją visi, matyt, savo namuose baiginėja nuo vakardienos užsilikusias baltąsias mišraines, tad 22-23 val daug dirbančių įstaigų matyti neteko. Bet alkį galiausiai numalšinti pavyko.
Vietinių Dakaro bolidas

Dabar sėdime viešbutyje ir paskubomis tarškiname kompiuterio klaviatūras rašydami apie pirmąją dieną. Dabar pas mus 1 valanda nakties. Lietuvoje – 6 ryto. Skirtumas -5 valandos.  Taigi mes einame miegoti. Reikia pasiruošti kitai, sudėtingesnei dienai.
Su naujais visus!
Mūsų

Mūsų „technička“

Tema: 2014: Dakar , Naujienos, informacija

Atsakyti

El. paštas neviešinamas Privalomi laukeliai pažįmėti *

Tekste Jūs galite naudoti šiuos HTML kodus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>