Paskelbta temoje: Operatoriaus kelionės

Nebandykite to pakartoti namie arba pasitarikte su gydytoju ar vaistininku.
Pradžia skamba kiek pompastiškai, tačiau taip ir yra iš tikrųjų.
Atrodytų – kas čia tokio? Sėdi ant motociklo ir ramiai sau važiuoji 6 020 km… Viskas taip, tačiau šį atstumą sugalvojau įveikti per įmanomai trumpiausią laiką ir tai pavyko padaryti per 55 val. 55 min. Tai yra kelionė be nakvynės ir be sustojimų poilsiui, trukusi kiek daugiau nei dvi paras. Būtent todėl pirmas dalykas, kurį aš akcentuoju – jokiu būdu nebandykite to pakartoti.

DCIM101_VIRB
O dabar – apie viską iš eilės.
Man patinka važiuoti. Gal, sakyčiau, vairuoti. Automobiliu esu nuvažiaves ne vieną šimtą tūkstančių kilometrų. Visai nesenai pradėjęs vairuoti motociklą, juo nuvažiavau jau daugiau nei 100 000 km. Ir toli gražu ne visi kilometrai nuvažiuoti gerais keliais. Kaip kilo šios kelionės idėja? Ji nėra nei nauja, nei originali. Šią idėją pasiskolinom iš trijų britų, kurie nuo Nordkapo iki Tarifos „Lexus“ automobiliu nuvažiavo per 55val. 30min.Tad, sugalvoję pagerinti britų pasiekimą, dar 2011 metais sėdome į Hyundai i40 automobilį ir tą patį atstumą įveikėme per 52val.35min. Pagerinti britų rezultatą leido tikslus ir kruopštus maršruto planavimas Planavimas davė savo, rezultatą pavyko pagerinti, Tačiau kelionė buvo… “nuobodi”.


Automobilyje sėdėjo trys vairuotojai, kurie šį maršrutą galėtų įveikti po vieną. Būtent todėl praėjusiais metais nusprendėme važiuoti dviese – Vitoldas automobiliu, aš – motociklu. Viskas vyko puikiai, judėjome greitai, tačiau po 4 200 km kelio sulūžo mano motociklo Honda Crosstourer VFR1200 kardano kryžmė, tad kelionę Vitoldas baigė vienas. Mano motociklo remontas užtruko, o vėliau Honda atšaukė visą VFR partiją keisti detales, kurios, tikėtina, nebuvo paskaičiuotos tokiems ilgiems atstumams.
Kadangi kelionei sutrukdė tik techninis gedimas, šiais metais nusprendžiau rekordo siekti iš naujo. Suvesti su keliu senas sąskaitas.
Startui vėl buvo pasirinkta liepos pradžia – laikas, kai jau net Norvegijoje šilta, o Europos keliuose dar nelabai daug turistų.

nkp-trf-2016 041
Pagrindinis uždavinys buvo saugiai važiuojant bendro naudojimo keliais ir leistinu greičiu, bet tuo pat metu ir kaip galima greičiau, įveikti didesnį negu 6 000 km atstumą. Į kelionę buvo paimti tik patys būtiniausi daiktai:
navigacija „Garmin Montana 610“. Vienareikšmiškai – Garmin yra navigavimo lyderis. Tad, siekiant auksčiausių rezultatų, aš naudoju tik Garmin produktus.
nkp-trf-2016 014
Video kamera Garmin Virb XE – geriausia kamera motociklininkams. Didžiausias privaumas prieš konkurentus tai, kad jai galima pajungti pastovų maitinimą, neprarandant hermetiškumo, kas labai aktualu važiuojant per lietų ar dulkes.
nkp-trf-2016 034
REV’IT lietaus drabužis. Apie keliones be kokybiško lietaus drabužio aš negalėčiau net pagalvoti. Galima važiuoti su pačia geriausia apranga, kuri saugo jus nuo lietaus, tačiau važiuojant ne valandą ir net ne dvi, o devynias ar dešimt valandų lietuje anksčiau ar vėliau vanduo po spaudimu vistiek prasisunkia pro visus įmanomus plyšelius. Lietaus drabužis taip pat padeda ir važiuojant labai šaltu oru, kaip papildoma apsauga nuo šalto vėjo.
revit_rainsuit_pacific_h2_o_neon_yellow_black_zoom
Dar vienas REV’IT produktas, be kurio aš ateityje neišvažiuosiu į kelionės, yra REV’IT liemenė-kondicionierius. Nerašysiu ilgų liaupsių šiam nesenai atrastam “stebuklui”, tik užduosiu klausimą: ar jūs įsivaizduojate šiais laikais kelionę automobiliu po ispanijos pietus be kondicionieriaus?.. tad kodėl jūs vis dar važinėjate motociklu be jo ?.. Jei anksčiau, temperatūrai pakilus virš +30, o važiuojant lėčiau ir dar prie žemesnės temparatūros, atsirasdavo diskomfortas, pradėjus naudoti kondicionierių net ir prie +39 jaučiausi pakankamai gerai ir nebežvilgčiodavau i motociklo termometrą kas kelias minutes, kad pasidžiaugti temperatūrai nukritus bent vienu laipsniu. O naudojimas daugiau nei paprastas. Tereikia šią liemenę suvilgyti vandenyje ir išgręžus apsirengti po moto apranga. Kelionės metu aš degalinėje nusipirkdavau pusės litro buteliuką vandens ir jį supildavau į plastikinį maišelį su liemene. Tiek vandens pilnai pakanka 2-3 valandoms prie +35-40 laipsnių. Esant vėsesniems orams galite reguliuoti temperatūrą atsegant ar užsegant ventiliacines angas savo moto aprangoje. Ne kiekvienas važiuoja į Ispaniją ar Italiją, tačiau ir Lietuvoje važinėti net ir prie +25 kur kas maloniau, kai nereikia prakaituoti.
Cooling Products - Accessories
na ir atsarginis degalų bakelis bei 3 litrų vandens gertuvė . Nebuvo imta jokių miegmaišių, jokių palapinių. Spartietiška 55 valandų avantiūra.
Kelionės metu maitinausi riešutais ir vandeniu. Tik pirmąją naktį išgėriau puodelį kavos, nes degalinėje nebuvo nei sultinio, nei arbatos, o man reikėjo sušilti po 200 km kelio pliaupiant lietui ir esant minimaliai pliusinei temperatūrai.
Kai planuoji nemiegoti dvi paras, labai svarbu, kad organizmas ir smegenys būtų kaip galima mažiau apkrauti. Tada jie nepavargs ir galės „dirbti“. Iškart po kelionės sulaukiau priekaištų, kad lėkdamas dvi paras be miego rodau blogą pavyzdį. Todėl ir sakau – nebandykite to pakartoti patys. Aš save pažįstu, žinau savo ribas, todėl ir ryžausi šiam rekordui. Tikrai nebūčiau be miego važiavęs savaitę… Dabar važiavau tiek, kiek organizmas leido, nors, įveikęs trasą supratau, kad galėjau atvažiuoti dar greičiau. Labiausiai trukdė maždaug trečdalį laiko purškęs ir greitį ribojęs lietus. Esant geram orui, tuos 6 020 km galima įveikti per tas pačias 52 valandas, per kurias nuvažiavome automobiliu.“
Dar viena svarbi taisyklė planuojant ilgą važiavimą tolimais maršrutais – judėti bendru su srautu greičiu. Kuo mažiau manevrų, tuo mažiau apkrovimo smegenims. Skandinavijoje tai buvo labai paprasta, nes ten eismas mažiau intensyvus. Tiesa, tenka saugotis į kelius išeinančių elnių bandų. Nemaloniai nustebino Vokietija. Pastaruosius pora metų stebiu „elgesio keliuose blogėjimo“ tendenciją. Jeigu anksčiau visi būdavo mandagūs ir draugiški, dabar automobilių vairuotojų, nematančių ar nepraleidžiančių kitų automobilių ar motociklininkų, skaičius nuolat auga. Galbūt tam turi įtakos sparčiai augantis Vokietijos gyventojų skaičius… Ne kiekvienas vairuotojas, vairuojantis automobilį su vokiškos registracijos numeriais, yra vokietis. Užtat Prancūzija ir Ispanija – tikras rojus tiek motociklininkams, tiek ir motorolerių vairuotojams. Neabejotinai tai lemia šiltų pietų šalių klimatas ir dviračių transporto priemonių gausa. Čia visi automobilių vairuotojai mandagūs ir draugiški. Būtent todėl pasiekęs kelionės tikslą – Tarifą – leidau sau pora dienų pasimėgauti Ispanijos saulę ir keliais.
Nors rekordas važiuojant motociklu iš Nordkapo į Tarifą ir pasiektas, Gineso rekordų knyga nebefiksuoja rekordų, pasiektų bendro naudojimo keliuose. Kaip ir kitų rekordų, kurių neimanoma pagerinti. Nuvažiavus iš Kauno į Vilnių maksimaliu leistinu greičiu jūsų rekordo nepavyktu pagerinti nepažeidžiant kelių eismo taisyklių. Ilgose distancijose yra daugiau faktorių, nuo kurių priklauso galutinis rezultatas, tad šios kelionės rezultatą dar galima pagerinti net ir neviršijant leistino greičio. Galima daryti mažiau sustojimų, galima daryti juos trumpesnius, jei tose vietose, kur važiavau lyjant lietui šviestų saulė, galėtumėte važiuoti greičiau.

Bet vistik pasitarkite … jei ne su gydytoju ar vaistininku, tai bent su manimi. Mielai pasidalinsiu savo patirtimis.
Dalis patarimų buvo aprašyti po pernykščio važiavimo nuo Nordkapp iki Liono: 4200 kilometru be poilsio

Nordkapp – Tarifa, 6020 km. 55 val. 55 min.

Jei jums šis straipsnis buvo naudingas ar įdomus ir jūs norite paremti šį projektą, galite tai padaryti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
btn_donateCC_LG

Tema: 2016: Nordkapp-Tarifa , Motociklai , Naujienos, informacija , Operatoriaus kelionės , Straipsniai, publikacijos , aut. Aidas Bubinas

Marokas – tai valstybė šiaurės vakarų Afrikoje. Nuo Lietuvos Marokas nutolęs daugiau nei per 4000 kilometrų. Tačiau šiandien jūs turite galimybę atsidurti Maroke vos per vieną dieną kartu su mylimu plieniniu žirgu.

Kelionės planas:
Išvykimas 2017.01.03 Vilnius-Malaga
Parvykimas 2017.01.16 Malaga-Vilnius

Motociklai priduodami prieš savaitę DSV terminale Vilniuje ir atsiimami Malagoje.
Tada, priklausomai nuo skrydžio laiko, 1 nakvynė Malagoje arba Tarifoje ir jūs jau Afrikoje!
O ką ten ?
Marokas toks didelis, kad net neaišku, nuo ko pradėti savo kelionę ir kaip tikslingiausiai išnaudoti atostogų laiką. Per vienas atostogas Maroko viso tikrai nepavyks pamatyti, bet galima atsirinkti tai, kas labiausiai traukia – miestai, gamta ar vietinis gyvenimas ir pagal pagrindinius prioritetus susikurti kelionės maršrutą.
Mūsų kelionės prioritetai:
1.Maistas.
Maroke nuo senų laikų yra paplitusi kulinarinių tradicijų visuma, kuri ir tapo Maroko nacionaline virtuve. Paveldėjusi virtuvių panašumus iš gretimų šalių – Alžyro ir Tuniso, ji priskiriama Magrebo virtuvei, kuri yra Islamo virtuvės dalis. Maroke plačiai paplitusios kelios tradicinės duonos rūšys – apvali ir vadinama baguette, kurios populiarumą lėmė prancūzų okupacija. Kaip ir kitose Magrebo virtuvės šalyse, čia labai populiarus kuskusas – tai stambios ir biriai virtos kvietinės kruopos, maišomos su riešutais ir džiovintais vaisiais. Maroke egzistuoja ir dar vienas, tačiau stambesnis kuskuso variantas – berkukešas.
2. Arbata.
Maroko virtuvės etiketas prie stalo beveik niekuo nesiskiria nuo kitų islamo šalių. Sėdint prie žemų staliukų įprastai yra valgoma tik rankomis. Laikantis ritualo, arbata visada patiekiama valgio pabaigoje. Maroko virtuvės pasididžiavimas – mėtų arbata. Rituališkas jos gėrimas Maroke išaugo į labai savitą arbatos gėrimo ceremoniją – Atai. Šią arbatą verda iš mėtų ir žaliosios arbatos bei daug cukraus. I. Dorelaitienė aiškina: „Pradėjus ceremoniją, arbata pilama iš specialaus arbatinuko, jį laikant 0,5 metro aukštyje tam, kad susidarytų putos. Išbandyti arbatos gėrimo ceremoniją Maroke tiesiog būtina.
3. Gamta ir žiupsnelis Maroko autentikos.
Fesas, Meknesas, Dades slėnis, Todros tarpeklis, toliausiai į pietus nutolęs Romos imperijos miestas – Volubilis, Sacharos dykuma, Argano aliejus, Kasablanka, smelėti paplūdimiai, vandenynas, berberai, džinai ir kiti stebuklai.
DCIM100MEDIADJI_0341.JPG
DCIM100MEDIADJI_0320.JPG
DCIM100MEDIADJI_0303.JPG
DCIM100MEDIADJI_0284.JPG
DCIM100MEDIADJI_0258.JPG
DCIM100MEDIADJI_0244.JPG
DCIM100MEDIADJI_0279.JPG
africa-all-big 392
africa-all-big 375
africa-all-big 344
africa-all-big 339

Kelionės kaina:
galutinės sumos nėra. Susiskaičiuokite patys.
1.Kaip avansą ir jūsų apsisprendimo užtikrinimą jums reikia pervesti 600 eurų. Už juos jūs gausite motociklo transportavimą Vilnius-Malaga-Vilnius, trumpą kelionės video filmuką, kelionės vadovą, patarimų prieš kelionę ir kelionės metu, jei neturite tokių kelionių patirties ar įdomių istorijų iš kelionių, jei turite.
Papildomai jums kainuos:
2. Lėktuvo bilietai Vilnius-Malaga-Vilnius ~200eur.
3. Keltas iš Ispanijos į Maroką ir atgal 100 eur.
4. Maistas apie 20 eur/dienai.
5. Nakvynė apie 30 eur/nakčiai
6. Kuras 200 eur.
7. Prizai, siurprizai, lauktuvės, lankytinos vietos, masažo salonai pagal pageidavimus.

Kainos pateiktos preliminarios, bet tikėtina, kad galutinė suma dviems savaitėms vienam žmogui su motociklu turėtų būti apie 1800 eur ir papildomai apie 1000 eur keleiviui (jei toks yra).

p.s. Važiuojant motociklu iš Lietuvos išlaidos vien kurui iki Maroko sudarytu apie 800 eur. Kelių mokesčiai apie 300 eur. taip pat 6 nakvynės apie 300 eurų. Tad sutaupote apie 500eurų ir beveik savaitę laiko savo atostogų.

dėl kelionės detalių ir rezervacijos kreipkitės +370 657 66770 arba aidas@bubinas.lt arba www.facebook.com/aidas.bubinas/

Tema: Motociklai , Naujienos, informacija , Operatoriaus kelionės , Straipsniai, publikacijos , aut. Aidas Bubinas

23»