R 1200 GS Adventure

Atėjo laikas atsisveikinti su ištikimuoju BMW motocikliuku. Gaila skirtis su juo dėl kelių priežasčių. Viena iš jų – kad tai pirmasis mano motociklas, ištikimai tarnavęs ir treniravęs mane. Antroji – kad motociklas pirktas Lietuvoje su aiškia istorija ir kokybiška priežiūra, tad manau tarnaus kitam šeimininkui dar ne vieną dešimtį kilometrų. Motociklo pardavimo priežastis labai paprasta. Po visiems gerai žinomo važiavimo iš Lisabonos į Vladivostoką su Nippon Auto sukirtome rankomis dėl tolimesnio bendradarbiavimo ir motociklas, kuriuo džiaugiausi visą kelionę, kol kas nepalieka mano garažo ir džiugins tiek mane ,tiek jus, norinčius ir toliau sekti mano keliones. Abu motociklai, lyginant viena su kitu, turi savų pliusų ir savų minusų, bet dauguma jų yra sprendžiami pinigų ir papildomos įrangos pagalba, o pagal savybių visumą mano širdis labiau linksta link naujojo Honda Crostourer motociklo.

Tiems, kas domisi BMW R1200 GS, manau, nereikia labai pristatinėti, bet visada atsiranda šiaip smalsuolių, tad pabandysiu patenkinti jų smalsumą, pateikdamas keletą faktų apie jį.

Variklis: 1170 cm3, 74kW (100 AG), benzino bakas 33 ltr., motociklo svoris 256 kg, maksimalus greitis virš 200 kmh. Šis modelis gamintas nuo 2004 iki 2012 metų. 2007 metais motociklas buvo truputį modifikuotas. Konkretus motociklas parduodamas su daiktadėžėmis, krepšiu ant kuro bako, turi šildomas rankenas, ABS, pridedamas naujas komplektas Continental TKC80 padangų. Autoplius skelbimas

Plačiau galite paskaityti Wikipedia

IMG_2843 IMG_2842 IMG_2841 IMG_2840 IMG_2839 IMG_2838 IMG_2837

Tema: Naujienos, informacija

Atsakyti

El. paštas neviešinamas Privalomi laukeliai pažįmėti *

*

Tekste Jūs galite naudoti šiuos HTML kodus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>