Vilnius-Kurakysmato

Vienas iš įdomiausių įmanomų maršrutų  bet kokia transporto priemone arba pėsčiomis. Šį kartą visai neplanuotai, nors tokie maršrutai dažniausiai ir būna neplanuoti. Tiesiog planai keičiasi pagrindiniam mūsų gyvenimo planuotojui juos pakoregavus.

GOPR0012Pirminis planelis buvo su Edu (Eduardas Bareika) „išlekti į Karpatus“. Suprask, nuvažiuoti iki Rumunijos ar Ukrainos kalnų, pasisukioti keliais keliukais. Į didelę bekelę su savo sunkiuoju transportu (BMW GS1200) lįsti planų nebuvo. Vieta pasirinkta, nes netoli 2000 km įdomu, nes gyvename lygumose ir … reikėtų gal dar kokio tikslo ? Ai tiesa, galvojom pabandyti „pasifilminti“,  tai yra padaryti  filmą kaip Long Way Down, tik viską daryti dviese, o ne su dviem lydinčiais visureigiais pilnais gydytojų, stilistų, visažistų ir dantistų. Manote mums būtų nepavykę ? Tikiuosi, dar kada pažiūrėsim. Tiesa tame, kad ir kelionė neadekvati – tai turėjo būti tiesiog TESTAS.

GOPR0006

Tiesa dar ir kitame, kad aš turėjau dar vieną tikslą, bet apie jį vėliau. Priartėjus dienai X sušlubavo jaunuolio (kaip ne kaip jaunesnis už mane visom 90 dienų) sveikata. Gydytojams griežtai nerekomendavus vykti,  teko susilaikyti nuo planuotos ir svajotos kelionės. Kadangi turėta specifinių planų, be jokių didelių isipareigojimų rėmėjams ar savo sąžinei, tad likti prie pirminių kelionės planų nebuvo jokio tikslo. Ieškoti pakeleivių likus 2 dienoms iki išvažiavimo turbūt nėra prasmės, tad susiklosčius tokiam buketui sutapimų buvo pasirinkta kelionė į Kurakysmato. Tikslai viso labo du. Pirmasis pasibandyti kelias kameras ir kelis filmavimo taškus būsimam projektui apie jį, kaip jau minėjau straipsnelio pabaigoje. Antrasis, pagrindinis, šio važiavimo tikslas pasibandyti, kaip jaučiasi minkščiausia kūno vieta po visos dienos sėdėjimo plieninio žirgo balne.  Taip pat, koks realus nuvažiuojamo kelio atstumas per visą dieną,  jei po važiavimo laukia ne savaitės poilsis SPA centre, o tokia pati  važiavimo diena.

GOPR0005-1

Štai ir turime atskaitos tašką. Susikrauti viską, ko reikia kelionei, atmetus filmavimo reikmenis, užtruko… na, nepameluosiu, kokias 15 min. O ir ką ten krautis poros dienų kelionei ? Apart to ką apsivilkau, įsidėjau laisvalaikio batus, džinsus, lengvą striukę, kojines, higienos reikmenis, ūkininko Banionio dešros gabalą, kelis pakelius greitos sriubos, dujinį degiklį su dujomis… šiaip keistas pasirinkimas važiuojant benzinu varoma transporto priemone, bet kopdamas i Monblano kalną visuomet naudoju dujas, nes su jomis švariau ir paprasčiau. Netolimoje ateityje tikrai įsigysiu benzininį degiklį moto kelionėms. Ant kupros užsimečiau mažą kuprinę su taip vadinamu „kamelbeku“, plačiau – hidracijos sistema, sudaryta iš vandens talpos, šlangutės ir vožtuvo gale. Sistema leidžia papildyti skysčio atsargas pilve nenutraukiant tiesioginės veiklos, tai yra, važiavimo motociklu, kopimo į kalną ar daržo ravėjimo.  Saulei patekėjus šokau ant žirgo ir pirmyn į pietus. Ne į šiaurę, nes ten šalta, o aš bijau šalčio. Neišsiplėsiu į maršruto detalizaciją, nes jis niekam neįdomus. Tiesiogine to žodžio prasme. Tai važiavimas dėl važiavimo ir dienos bėgyje keičiasi priklausomai nuo vėjo krypties, saulės padėties ir vėžio ženklo horoskopo. Vienas iš pastebėjimų tas, kad važiuoti Lenkijoje motociklu yra kur kas saugiau nei Lietuvoje. Bet kuriuo atveju galioja ta pati vienintelė ir nepakeičiama taisyklė – važiuok taip, lyg  tu esi nematomas, bet  Lenkijoje yra žymiai daugiau „nematomo žmogaus“ gerbėjų, mėgėjų ir pačių „nematomų žmonių“, tai yra dviračių transporto priemonių vairuotojų. Be abejo, eilinio motociklo pagreitis yra kur kas didesnis nei eilinio automobilio, tad lenkimai yra greitesni ir tuo pačiu saugesni.

2000 Jan 01 00h00m59s

Apžvelgiant keturių dienų kelionės rezultatus  galima pasakyti, kad nuvažiuoti per dieną 1200 km Europos keliais nekrapštant nosies galima! Vidutinis važiavimo greitis apie 90 km/h. Taip, aš nestojau rūkyti kiekvieną pusvalandį, taip, as neužsukau į kiekvieną kraštotyros muziejų, bažnyčią ir McDonads’ą, nes tikslas buvo važiuoti kuo greičiau, kuo ilgiau ir kuo toliau. Vardan ko ?

Vardan užsibrėžto tikslo: http://keliones.operatorius.lt/lisabona-vladivostokas-2013/

Tema: 2013: Lisabona - Vladivostokas , Naujienos, informacija

Atsakyti

El. paštas neviešinamas Privalomi laukeliai pažįmėti *

Tekste Jūs galite naudoti šiuos HTML kodus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*